Konto dla dziecka w nowej kampanii Santander Bank Polska

Konto dla dziecka w nowej kampanii Santander Bank Polska

Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.

Nowe spoty przygotowane na potrzeby kampanii pokazują momenty, w których samodzielność nastolatków rozkwita, a oni sami zaskakują swoich rodziców odpowiedzialnością i dojrzałością. Te przełomowe chwile są też okazją do większej samodzielności finansowej - pierwszych decyzji finansowych, pierwszego konta i zakupów własną kartą. Działania zaplanowane w ramach kampanii obejmują spoty w telewizji, reklamy w Internecie (w tym na YouTube, TikToku, Facebooku, Instagramie, Snapchacie) a także działania POS w oddziałach.  

Generacja Z ma zupełnie inne przyzwyczajenia i  w inny sposób korzysta z mediów i social mediów. Dziś do młodych osób nie dotrze się w skuteczny sposób przy pomocy wielkiej kampanii telewizyjnej. Żeby do nich trafić trzeba szukać mikrozdarzeń, trendów i wykorzystując tę wiedzę tworzyć mikrokampanie albo ustawiać mikrotargetowanie przy pomocy ich ulubionych influencerów. Zmieniły się też długość i dynamika przekazu, który musi być krótszy, bardziej dostosowany do social mediowej rzeczywistości. Wszystkie te aspekty uwzględniliśmy w naszej nowej kampanii i dzięki temu chcemy skutecznie dotrzeć do młodej grupy klientów – powiedział Rafał Jakubowski, szef Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska.

Dodatkowo Santander Bank Polska w ramach działań reklamowych przygotował wspólnie z trójką znanych TikTokowych twórców: @haaipapi, @toffiecrisp oraz @duzychlopiec wspólną kampanię skierowaną do młodych. Zabawne filmy będą pokazywać jak influencerzy stawiają pierwsze kroki na ścieżce do posiadania konta bankowego, a następnie w jaki sposób wyrabiają dobre nawyki zarządzania swoimi finansami. Za kreację odpowiada agencja Red8, za zakup mediów dentsu X, a za produkcję Dynamo Film.

Spoty można obejrzeć pod linkami: https://youtu.be/bdd2l_vwsOc oraz https://youtu.be/819t0x5Ushc.

Źródło: Santander

Finansovo.pl

Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach.

Najnowsze informacje z zakresu finansów osobistych, finansów firmowych, dostępnych promocji, aktualnych dotacji, możliwości lokowania środków, podatków, ubezpieczeń, publikowanych raportów.

Napisz do nas: finansovo@finansovo.pl

Reklama

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.