-
PKO Bank Polski zwyciężył w Konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń.
-
Największy polski bank jest laureatem w kategorii najbardziej innowacyjny bank.
-
Uznanie jury zyskała Platforma usług dodatkowych w PKO Banku Polskim.
-
To innowacyjne rozwiązanie w chmurze w formie API, które pozwala zewnętrznym dostawcom łączyć się z systemami banku.
PKO Bank Polski został Laureatem Konkursu Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń w kategorii najbardziej innowacyjny bank. Jury konkursowe przyznało nagrodę za wdrożenie Platformy usług dodatkowych, która umożliwia szybkie i efektywne dostarczanie klientom usług pozabankowych. Platforma pozwala na integrację usług od różnych dostawców i oferowanie ich klientom w aplikacji mobilnej IKO i serwisie internetowym iPKO. To pierwsze tego rodzaju rozwiązanie w polskim sektorze bankowym.
– Rozwój kanałów cyfrowych i zaawansowane technologie dają zupełnie nowe możliwości tworzenia oferty dopasowanej do stylu życia klientów i ich konkretnych potrzeb. Platforma usług dodatkowych, poprzez aplikację IKO i serwis internetowy iPKO, daje im dostęp m.in. do telemedycyny, usług VOD, e-booków. Usługi dodatkowe to dla nas ważna przewaga konkurencyjna i sposób na wyróżnienie oferty. W tym roku planujemy podwoić portfolio usług, zgodnie z potrzebami klientów. Cieszymy się, że nasze rozwiązanie jest doceniane przez rynek i nagradzane – mówi Marek Radzikowski, członek Rady Nadzorczej delegowany do czasowego wykonywania czynności Wiceprezesa Zarządu PKO Banku Polskiego.