BLIK Płacę Później dostępny w bramce płatniczej imoje od ING

BLIK Płacę Później dostępny w bramce płatniczej imoje od ING

Sklepy internetowe, które korzystają z bramki płatniczej imoje od ING, mogą od teraz udostępnić swoim klientom nową formę płatności -  BLIK Płacę Później.

BLIK Płacę Później to kolejna metoda, obok PayPo, Twisto czy PragmaGO,  która umożliwia odroczenie zapłaty za zakupy w internecie, nawet do 30 dni. Udostępnienie kolejnej, odroczonej formy zapłaty  za zakupy w ramach imoje płacę później, to korzyści dla sprzedających i kupujących. W przypadku sklepów internetowych, udostępnienie płatności Buy Now Pay Later, może przełożyć się na wzrost koszyków zakupowych, co automatycznie zwiększa obroty. Sklep nie czeka na zapłatę, bo pieniądze ze sprzedaży są księgowane zaraz po dokonaniu zakupu -  mówi Maciej Bukowiec, Dyrektor Merchant Services w ING Banku Śląskim.

Z kolei kupujący zamawia towar bez konieczności natychmiastowej zapłaty. Może też zamówić więcej produktów dla porównania, nie blokując przy tym gotówki – dodaje Bukowiec.

Jak działa nowa usługa BLIKA?

  • Klient ma możliwość dokonania zakupów w wybranych sklepach do wysokości przyznanego mu limitu (nawet do 4000 zł);
  • Minimalna wartość koszyka wynosi 30 zł;
  • Klient może spłacać zobowiązanie w sposób automatyczny lub manualny;
  • Aktywacja produktu nie wymaga podawania danych osobowych;
  • Klient zarządza płatnością w aplikacji swojego banku, gdzie może spłacić samodzielnie zobowiązanie przed terminem spłaty;
  • Za dodatkową opłatą, klient ma możliwość rozłożenia płatności powyżej 300 zł na 3, 6 lub 12 części, płatnych co miesiąc.

Jak przebiega płatność z BLIK Płacę Później?

  • Sklepy internetowe, które chcą skorzystać z tej formy płatności odroczonej, powinny założyć rachunek firmowy w ING Banku Śląskim i aktywować bramkę płatniczą imoje;
  • Kupujący po wybraniu metody BLIK Płacę Później, jest przekierowany na stronę eblik.pl, gdzie wpisuje kod BLIK;
  • Następnie w aplikacji banku klient wyraża zgodę na przekazanie swoich danych z Polskiego Standardu Płatności (PSP);
  • PSP weryfikuje dane kupującego, korzystając z informacji przekazanych przez bank lub baz zewnętrznych i przyznaje klientowi limit;
  • Klient zatwierdza warunki umowy i dokonuje pierwszej płatności.

Więcej informacji na temat bramki płatniczej imoje i dostępnych w niej metod płatności, można znaleźć na stronie  https://www.imoje.pl/

Źródło: ING Bank Śląski

Wymieniaj waluty w aplikacji Banku Millennium

Wymieniaj waluty w aplikacji Banku Millennium

Bank Millennium uruchomił możliwość wymiany walut bezpośrednio w swojej aplikacji mobilnej. To znaczne ułatwienie dla klientów, którzy planują wakacyjne wyjazdy zagraniczne.

 

Od 1 lipca pierwsi klienci Banku Millennium mogą już błyskawicznie wymienić waluty w aplikacji mobilnej Banku Millennium. Usługa kantoru umożliwia natychmiastowy zakup lub sprzedaż walut w ramach posiadanych rachunków. Dostępna jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu dla pełnoletnich klientów detalicznych oraz mikroprzedsiębiorstw. Spełnia wysokie standardy bezpieczeństwa usług bankowych i będzie pomocna podczas zagranicznych wakacji. W kantorze można wymienić waluty: euro (EUR), dolary (USD), funty brytyjskie (GBP) i franki szwajcarskie (CHF). Bank udostępnia usługę stopniowo – klienci będą informowani w kanałach banku, kiedy otrzymają do niej dostęp.

 

- Kantor to bezproblemowy i szybki sposób zarządzania wymianą walut. Na wyciągnięcie ręki, prosto, niezawodnie i bezpiecznie możemy kupić lokalną walutę. W aplikacji mobilnej Banku Millennium niezmiennie oferujemy atrakcyjne kursy przewalutowania, bez dodatkowej marży. Liczymy, że klienci docenią ten sposób wymiany i cieszymy się, że udało się wszystkie techniczne szczegóły usługi zrealizować na ten gorący, wakacyjny okres wyjazdów – mówi Ernest Lachowski, kierownik Wydziału Bankowości Mobilnej i Internetowej w Banku Millennium.

 

- Prosty oraz intuicyjny kantor umożliwiający klientom wymianę waluty online 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu jest w rzeczywistości złożonym ekosystemem wielu rozwiązań IT - wewnętrznych i zewnętrznych. Na sukces wdrożenia złożyła się praca szeregu jednostek technologicznych w banku. Proces został zbudowany na bazie naszej Platformy mobilnej. Oferuje ona spójne doświadczenie na smartfonach z systemami: Android, iOS oraz HarmonyOS. W tle wykorzystaliśmy rozwiązania chmurowe, aby zapewnić zawsze aktualne ceny oraz system pozwalający zabezpieczyć pozycje walutowe banku niezależnie od pory dnia i tygodnia. Sama platforma kantoru działa na sprawdzonej architekturze mikroserwisowej zapewniającej skalowalność dostosowaną do ruchu użytkowników oraz możliwość rozwoju o kolejne funkcje w przyszłości. – mówi Franciszek Biały, kierownik Zespołu Projektowania Rozwiązań Online w Banku Millennium.

 

Klienci odnajdą kantor w aplikacji banku w sekcji usług dodatkowych. Przy pierwszej transakcji poproszeni zostaną o zaakceptowanie regulaminu. Jeśli nie mają rachunku w walucie, na którą chcą wymienić swoje środki, będą mogli go od razu założyć. Transakcje w kantorze realizowane są w ramach przelewu własnego, dlatego środki pojawiają się natychmiast na odpowiednim rachunku. Dodatkowo klient może sprawdzić historyczne kursy w aplikacji oraz ustawić powiadomienia o osiągnięciu danego poziomu cen na rynku.

 

- Bank pozwala również podpiąć konta walutowe (EUR, USD, GBP i CHF) do dowolnej karty debetowej. Otwiera to możliwość płacenia w walucie pieniędzmi zgromadzonymi na tych kontach. Dopiero w przypadku braku środków na powiązanym koncie walutowym transakcja zostanie rozliczona z konta w PLN – mówi Szymon Kuchciak, kierujący Wydziałem Kart Płatniczych w Banku Millennium.

 

Od 1 lipca bank wprowadził także inne zmiany w ofercie, niektóre istotne dla podróżujących za granicę. Podniesiony został limit walutowy aż do 5 tys. złotych miesięcznie. Rozwiązanie przeznaczone jest dla klientów płacących w walucie bezpośrednio z konta Millennium 360° lub kartą kredytową. Limit umożliwia rozliczanie transakcji walutowych kartą bez marży banku za przewalutowanie. Bank niezmiennie stosuje też atrakcyjne kursy organizacji płatniczych dla transakcji w walucie wszystkimi rodzajami kart.

 

Więcej informacji na www.bankmillennium.pl.

Santander Bank Polska jeszcze bardziej wielowalutowy

Santander Bank Polska jeszcze bardziej wielowalutowy

W Santander Bank Polska znacząco zwiększyła się liczba walut, w jakich można otworzyć Konto24 walutowe. Zmiany dotyczą także kart wydawanych do kont w złotych z funkcją wielowalutowości i Kantoru Santander. Dzięki rozszerzeniu wielowalutowości klienci mogą w wygodny sposób zarządzać swoimi pieniędzmi podczas zagranicznych podróży czy zakupów w walutach obcych.

Rozszerzona oferta Santander Bank Polska obejmuje możliwość otwarcia kont w aplikacji mobilnej oraz przez bankowość internetową aż w dwunastu różnych walutach obcych: EUR (euro), USD (dolar amerykański), GBP (funt brytyjski), CHF (frank szwajcarski), NOK (korona norweska), SEK (korona szwedzka), DKK (korona duńska), CZK (korona czeska), JPY (jen japoński), HUF (forint węgierski), AUD (dolar australijski) i CAD (dolar kanadyjski). Konta można także otwierać w dowolnej placówce banku.

Wszystkie dwanaście walut jest obsługiwane w Kantorze Santander, co umożliwia zasilenie wybranych kont zgodnie z potrzebami klientów. Kantor Santander dostępny jest 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę.

Klienci mogą też połączyć karty do konta w złotówkach (dotyczy to karty Dopasowanej, Visa Select, Visa Private Banking) z kontem walutowym w aż 8 walutach EUR, USD, GBP oraz tu nowość: CHF, NOK, SEK, DKK lub CZK. Dzięki czemu będą mogli płacić z tych rachunków jedną kartą, bez prowizji za przewalutowanie.

Dla nowo otwartych kont w: CZK, SEK, NOK, DKK, JPY, CAD, AUD, HUF, bank nie prowadzi obsługi kasowej.

Nota prawna:

Kantor Santander dostępny jest dla osób pełnoletnich z umową Santander online. Aby korzystać z wielowalutowości należy połączyć kartę Dopasowaną, Visa Select, Visa Private Banking z kontem w USD, EUR, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK lub CZK. Jeśli na płatność zabraknie waluty obcej, rozliczymy ją z konta w złotych, co wiąże się z kosztem kursu walutowego. Pobierzemy prowizję za przewalutowanie zgodnie z Taryfą opłat i prowizji. Aby skorzystać z wielowalutowosci należy wybrać na terminalu lokalną walutę i nie akceptować przeliczenia transakcji na złote. Wyjaśnienia pojęć i definicji usług reprezentatywnych na santander.pl/PAD. Konto, Konto24 walutowe to rachunek płatniczy. Płatność kartą to m.in. transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych. Aplikacja Santander mobile, bankowość internetowa, Santander online to usługa bankowości elektronicznej. Szczegóły, opłaty, prowizje na santander.pl. Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.

Źródło: Santander

Cezary Stypułkowski odchodzi z mBanku

Cezary Stypułkowski odchodzi z mBanku

4 lipca br. Cezary Stypułkowski złożył rezygnację ze stanowiska prezesa zarządu mBanku ze skutkiem na dzień złożenia. Rezygnacja została złożona w rezultacie uzgodnień z Radą Nadzorczą i jest integralną częścią procesu sukcesji na stanowisku prezesa zarządu. Proces ten przebiegał w sposób przejrzysty i zorganizowany, zgodnie z najlepszymi praktykami. 05 czerwca b.r. na stanowisko prezesa zarządu został warunkowo powołany Cezary Kocik. Ponadto, komisja ds. wynagrodzeń i nominacji Rady Nadzorczej zarekomendowała Krzysztofa Bratosa jako kandydata na stanowisko wiceprezesa zarządu ds. bankowości detalicznej na miejsce Cezarego Kocika.

- Ostatnie 14 lat, w ciągu których Cezary Stypułkowski był prezesem to okres dynamicznego rozwoju mBanku, mimo licznych wyzwań, jakie pojawiały się w otoczeniu rynkowym. Zarządzał bankiem w sposób stabilny, wdrażając różne wizjonerskie rozwiązania. W imieniu Rady Nadzorczej chciałabym bardzo podziękować Cezaremu za nieustające zaangażowanie w sprawy mBanku i bliską współpracę opartą na zaufaniu - mówi prof. Agnieszka Słomka-Gołębiowska, przewodnicząca Rady Nadzorczej mBanku.
Cezary Stypułowski był prezesem mBanku od października 2010 r. W tym czasie bank umocnił swoją pozycję jako najbardziej zaawansowana technologicznie i przyjazna platforma internetowa dla klientów.
 
Cezary Stypułkowski

Cezary Stypułkowski

Wśród podjętych w tym czasie działań na szczególną uwagę zasługuje między innymi nowa platforma bankowości internetowej, którą bank udostępnił klientom detalicznym w czerwcu 2013 r. Znalazło się w niej ponad 200 nowych funkcji, w tym autorski program „mOkazje”, jak również jeden z pierwszych na polskim rynku menedżer finansów.
Także w 2013 r. mBank przeszedł proces rebrandingu a funkcjonujące do tej pory trzy marki (BRE Bank, mBank i MultiBank) zostały połączone pod jednym, najsilniejszym komercyjnie brandem mBanku.
W lutym 2014 r. mBank zaprezentował pierwszą w pełni transakcyjną aplikację mobilną, z której już po roku korzystał milion klientów. Obecnie używa jej już 3,7 mln klientów w Polsce, Słowacji i Czechach.
W listopadzie 2017 r. mBank rozpoczął współpracę z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Od tego czasu bank angażuje swoich pracowników oraz klientów we wspólne granie podczas finałów WOŚP a także przez cały rok.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
 
Źródło: mBank
Konto dla dziecka w nowej kampanii Santander Bank Polska

Konto dla dziecka w nowej kampanii Santander Bank Polska

Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.

Nowe spoty przygotowane na potrzeby kampanii pokazują momenty, w których samodzielność nastolatków rozkwita, a oni sami zaskakują swoich rodziców odpowiedzialnością i dojrzałością. Te przełomowe chwile są też okazją do większej samodzielności finansowej - pierwszych decyzji finansowych, pierwszego konta i zakupów własną kartą. Działania zaplanowane w ramach kampanii obejmują spoty w telewizji, reklamy w Internecie (w tym na YouTube, TikToku, Facebooku, Instagramie, Snapchacie) a także działania POS w oddziałach.  

Generacja Z ma zupełnie inne przyzwyczajenia i  w inny sposób korzysta z mediów i social mediów. Dziś do młodych osób nie dotrze się w skuteczny sposób przy pomocy wielkiej kampanii telewizyjnej. Żeby do nich trafić trzeba szukać mikrozdarzeń, trendów i wykorzystując tę wiedzę tworzyć mikrokampanie albo ustawiać mikrotargetowanie przy pomocy ich ulubionych influencerów. Zmieniły się też długość i dynamika przekazu, który musi być krótszy, bardziej dostosowany do social mediowej rzeczywistości. Wszystkie te aspekty uwzględniliśmy w naszej nowej kampanii i dzięki temu chcemy skutecznie dotrzeć do młodej grupy klientów – powiedział Rafał Jakubowski, szef Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska.

Dodatkowo Santander Bank Polska w ramach działań reklamowych przygotował wspólnie z trójką znanych TikTokowych twórców: @haaipapi, @toffiecrisp oraz @duzychlopiec wspólną kampanię skierowaną do młodych. Zabawne filmy będą pokazywać jak influencerzy stawiają pierwsze kroki na ścieżce do posiadania konta bankowego, a następnie w jaki sposób wyrabiają dobre nawyki zarządzania swoimi finansami. Za kreację odpowiada agencja Red8, za zakup mediów dentsu X, a za produkcję Dynamo Film.

Spoty można obejrzeć pod linkami: https://youtu.be/bdd2l_vwsOc oraz https://youtu.be/819t0x5Ushc.

Źródło: Santander

Finansovo.pl

Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach.

Najnowsze informacje z zakresu finansów osobistych, finansów firmowych, dostępnych promocji, aktualnych dotacji, możliwości lokowania środków, podatków, ubezpieczeń, publikowanych raportów.

Napisz do nas: finansovo@finansovo.pl

Reklama

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.