Aromma.pl - Świece sojowe tworzone z pasją
mBank wprowadza płatności odroczone do Paynow

mBank wprowadza płatności odroczone do Paynow

Paynow to bramka płatnicza oferowana klientom mBanku. Od września firmy, które z niej korzystają będą mogły udostępnić w swoich e-sklepach płatności odroczone. Będzie to możliwe dzięki współpracy z PayPo.

Płatności odroczone, w skrócie nazywane BNPL (od ang. Buy Now, Pay Later), to usługa, która pozwala na zakup towaru i zapłacenie za niego w późniejszym terminie, zazwyczaj w ciągu 30 dni. Zgodnie z przewidywaniami "Global Payments Trends", w 2025 roku aż 12 proc. wszystkich transakcji w e-commerce będzie sfinalizowanych z wykorzystaniem tej metody płatności. W Polsce BNPL dopiero raczkuje, ale tempo z jakim rośnie jego popularność, szczególnie w branży modowej, pozwala przewidywać, że już niebawem zrównamy się pod tym względem z europejskimi wskaźnikami. Jak wynika z raportu "Poland Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities Databook Research&Markets", roczny wskaźnik wzrostu BNPL w naszym kraju wynosi aż 48 proc.
Duży wpływ na ten wynik ma dostępność tej usługi. Już 73 proc. największych sklepów w Polsce oferuje płatności odroczone (raport "Koszyk roku 2022"). Z czego 88 proc. z nich wdrożyło rozwiązanie PayPo. Od września także klienci Paynow będą mogli dołączyć do tego grona.

Jak skorzystać z BNPL w Paynow?

Przedsiębiorcy, którzy zainteresowani są wdrożeniem do swojego e-sklepu BNPL powinni skontaktować się z doradcą mBanku lub napisać w tej sprawie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Za korzystanie z płatności odroczonych Paynow pobierze prowizję w wysokości 1,2 proc. kwoty transakcji. Usługa uruchomiona zostanie 1 września.
Paynow_checkout_page.png

Paynow – nowoczesne płatności online

Paynow to zaawansowana technologiczne bramka płatności. Dzięki takim funkcjom, jak np. podnoszenie płatności, merchanci zyskują nawet do 5 proc. więcej opłaconych zamówień. Bramka oparta jest w pełni na rozwiązaniach chmurowych, co sprawia, że bez problemów obsługuje setki transakcji na sekundę. Dlatego też od kilku lat wykorzystywana jest do płatności online podczas finałów WOŚP. Z Paynow skorzystało już ponad 20 tys. klientów, w tym największe sklepy internetowe w polskim ecommerce jak Komputronik i Morele. Za jej rozwój odpowiada mElements – spółka z Grupy mBanku.
Dziś sprzedawcy korzystający z Paynow w ramach dostępnych metod płatności znajdą: BLIK, szybkie przelewy online (Pay By Link), kartę kredytową i portfele płatnicze – Google Pay oraz Apple Pay.

Co zyskują sklepy, które mają w ofercie płatności odroczone?

Z danych PayPo wynika, że klienci, którzy kupują za pośrednictwem płatności odroczonych, chętniej i szybciej podejmują decyzję o zakupie, dzięki czemu sklep sprzedaje więcej. Wartość koszyka zakupowego z PayPo jest średnio aż o 20-40 proc. wyższa w porównaniu do innych metod płatności, a liczba porzuconych koszyków spada nawet o 15-20 proc. Wzrasta też lojalność klientów - z raportu PayPo “Płatności odroczone w Polsce 2023” wynika, że 69 proc. osób korzystających z BNPL wskazało, że zdarzyło im się zrezygnować z zakupu z uwagi na brak płatności odroczonych w danym sklepie.
Więcej o Paynow - www.mbank.pl/firmy/system-platnosci-online-paynow oraz www.mbank.pl/msp-korporacje/e-commerce/paynow (przedsiębiorstwo z pełną księgowością i obrotami powyżej 5 mln złotych).
 
Źródło: mBank

Edukacja finansowa z kontem, kartą i aplikacją PeoPay dla dzieci na rozpoczęcie roku szkolnego i nawet 200 zł kieszonkowego na start

Zbliża się nowy rok szkolny. Oprócz tradycyjnej wyprawki warto zadbać o bezpieczne finanse dzieci i kształtowanie solidnych nawyków finansowych. Wśród wielu zalet posiadania konta przez najmłodszych jest finansowa edukacja, bezpieczeństwo pieniędzy oraz rozwijanie przedsiębiorczych zachowań. W Banku Pekao S.A. do atrakcyjnych rozwiązań bankowych dołączają także korzyści finansowe. Na dobry początek nowego roku szkolnego bank przygotował promocje za założenie konta – 200 zł kieszonkowego na start dla dziecka oraz wysokie oprocentowanie na koncie oszczędnościowym Mój Skarb. A do tego Konto Przekorzystne za 0 zł z nowoczesną aplikacją.

Jak wynika z badania Mind & Roses wykonanego na zlecenie Mastercard 3/4 dzieci powyżej 13. roku życia posiada już co najmniej jeden produkt bankowy – najpopularniejsze to konto osobiste i karta do konta. Dzieci najczęściej wykorzystują swoje konta bankowe do płatności kartą, zakupów internetowych i przelewów do znajomych oraz wypłaty gotówki. Ponad 80 proc. nastolatków twierdzi, że wszyscy lub niektórzy znajomi mają już konta bankowe założone im przez rodziców.

Tylko w tym roku rodzice otworzyli konta w Pekao już dla ponad 60 tysięcy dzieci. Ich liczba sukcesywnie rośnie a ten pozytywny trend świadczy o rosnącej świadomości finansowej wśród rodziców i najmłodszych. Młodzi głównie korzystają z karty do konta i aplikacji PeoPay KIDS lub PeoPay, a także chętnie gromadzą swoje oszczędności na kontach oszczędnościowych, na które kieszonkowe przelewają rodzice. Nierozłącznym elementem bankowania wśród młodych jest BLIK (zarówno w zakresie kupowania w internecie, płacenia w sklepach, jak i przekazywania sobie pieniędzy).

– W Banku Pekao stawiamy na ekosystem rozwiązań cyfrowych dla całej rodziny – wdrożyliśmy do oferty zarówno konta, karty i aplikacje dla dzieci, grywalizację edukacyjną dla najmłodszych w wieku 6-12 lat w aplikacji PeoPay KIDS oraz szeroką kontrolę rodzicielską dla dorosłych w Panelu rodzica. Wiemy jak ważne dla dzieci jest oszczędzanie na własne cele, dlatego zapewniamy wysokie oprocentowanie środków na kontach oszczędnościowych, pierwsze pieniądze na start w formie bonusu za założenie i aktywne korzystanie z konta oraz zachęcamy rodziców do ustawienia regularnego kieszonkowego na rachunek dziecka. Bankowanie dla dzieci – jeśli chodzi o opłatę za konto, kartę i wypłaty z bankomatów – jest bezwarunkowo bezpłatne aż do 26. roku życia – powiedział Remigiusz Hołdys, dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej i Produktów Oszczędnościowych w Banku Pekao S.A.

Nauka finansów dziecka na uczciwych warunkach

Konto Przekorzystne Banku Pekao S.A. jest bezpłatne dla dzieci do ukończenia 26. roku życia, tj.: 0 zł za prowadzenie konta, 0 zł za wydanie i obsługę karty do konta oraz 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą. Młodzi mogą jeszcze atrakcyjniej bankować, bo mają możliwość wyboru wizerunku karty płatniczej oraz personalizacji apki – zarówno młodsi w aplikacji PeoPay KIDS mogą zmienić tło, ikony i trenera, jak i nastolatki mogą zindywidualizować swoją aplikację poprzez wybór tła i awatara.

Konto bankowe dla dziecka to doskonałe narzędzie do nauki zarządzania finansami i odpowiedzialności finansowej. Dzieci mogą na bieżąco śledzić stan swoich pieniędzy, mądrze wydawać lub  oszczędzać na swoje marzenia i nauczyć się, jak działa bankowość. Co istotne, posiadanie rachunku bankowego pozwala dziecku również na bezpieczne przechowywanie pieniędzy. Dzięki temu nie musi ono nosić przy sobie gotówki, a rodzice nie muszą martwić się o zgubienie lub kradzież oszczędności.

Warto pamiętać, że rodzice mogą założyć konto dziecku już od jego urodzenia. To inwestycja w przyszłość, która może przynieść wiele korzyści. Warto więc wprowadzać dzieci w świat finansów już od najmłodszych lat. W ten sposób dorośli pomogą im budować dobre finansowe nawyki oraz ułatwią zdobycie umiejętności, które będą miały wpływ na ich przyszłość.

Promocje kont dla dzieci

Na zbliżający się rok szkolny Bank Pekao przygotował dla dzieci promocję i kieszonkowe na start w wysokości 200 zł. Aby z tego skorzystać wystarczy spełnić proste warunki uzależnione od wieku dziecka w dniu otwarcia Konta Przekorzystnego:

  • dziecko w wieku 0-5 lat – rodzic zakłada Konto Przekorzystne dziecku i zapisuje je do promocji do 30 września 2024 r. Saldo na otwartym w promocji Koncie Przekorzystnym powinno wynosić ponad 200 zł w dniu 30 listopada 2024 r.
  • dziecko w wieku 6-12 lat – rodzic zakłada dziecku wszystkie produkty wchodzące w skład Pakietu PeoPay KIDS (Konto Przekorzystne, Mój Skarb, karta Mastercard PeoPay KIDS, aplikacja PeoPay KIDS) i zapisuje dziecko do promocji do 30 września 2024 r. Do 30 listopada br. dziecko powinno zalogować się do aplikacji PeoPay KIDS i zapłacić min. 3 razy kartą Mastercard PeoPay KIDS lub BLIK.
  • dziecko w wieku 13 – 17 lat – rodzic zakłada dziecku Konto Przekorzystne wraz z kartą Mastercard Debit FX i aplikacją PeoPay i zapisuje dziecko do promocji do 30 września 2024 r. Do 30 listopada br. dziecko powinno zalogować się do aplikacji PeoPay i zapłacić min. 3 razy kartą Mastercard Debit FX lub BLIK.

 

Ponadto dzieci, którym rodzice założą Mój Skarb zyskują jeszcze więcej – odkładając oszczędności na nowo otwartym koncie oszczędnościowym Mój Skarb otrzymują wyższe oprocentowanie, tj. 7% w skali roku do kwoty 5 tys. zł przez 5 miesięcy od otwarcia konta. Oferta ta obowiązuje do 30 września 2024 r.

Bank Pekao ma również nagrodę dla rodziców. Za założenie konta dziecku dorośli mogą zyskać voucher 100 zł, który jest równoważny z 8000 punktów w programie Bezcenne Chwile. Wystarczy spełnić dwa proste warunki:

  • założyć dziecku w wieku 6-12 lat Pakiet PeoPay KIDS z kartą Mastercard PeoPay KIDS z wizerunkiem gamingowym do 30 września 2024 r. lub
  • założyć dziecku w wieku 13-17 lat Konto Przekorzystne i kartę Mastercard Debit FX z wizerunkiem gamingowym, sportowym lub muzycznym do 30 września 2024 r.
  • w ciągu 30 dni zapłacić min. 5 razy swoją kartą Mastercard zapisaną do programu Bezcenne Chwile.

Rodzice mogą również skorzystać z super rabatów na asortyment szkolny, w nowym programie Okazje z Żubrem. W ramach oferty na powrót do szkoły dostępne są specjalne okazje od partnerów.  

Szczegóły na stronie https://www.pekao.com.pl/rabaty/ Szczegółowe informacje o ofercie dla dzieci mamy na stronie www.pekao.com.pl/konto-dziecka

Szczegółowe informacje o promocjach dla dzieci mamy na stronie www.pekao.com.pl/promocje-dla-dzieci

Źródło: Pekao

Okazje z Żubrem – nowy program rabatowy w PeoPay

Od sierpnia klienci Banku Pekao mogą korzystać z zupełnie nowego programu rabatowego – Okazje z Żubrem. Platforma, dostępna w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24, oferuje szereg zniżek na zakupy online w ponad 400 sklepach popularnych marek.

Jak wynika z danych opublikowanych w raporcie Mastercard dla Banku Pekao1, co piąty użytkownik aplikacji bankowych korzysta z udostępnianych specjalnych ofert zakupowych, a ponad połowa planuje skorzystać z nich w przyszłości. Co więcej, aż 86 proc. młodych z Pokolenia Z kupuje online przynajmniej raz w miesiącu, zaś blisko 21 proc. z nich docenia rabaty, które mogą otrzymać mobilnie w aplikacji2.

W ramach platformy Okazje z Żubrem, klienci Pekao mają możliwość skorzystania ze specjalnych ofert i okazji w popularnych sklepach internetowych i stacjonarnych. Wystarczy zalogować się do aplikacji PeoPay, a następnie wybrać, widniejącą na ekranie głównym, sekcję BONUSY. Po wykonaniu tych kroków zainteresowany może przystąpić do programu Okazje z Żubrem i oszczędzać, robiąc zakupy w swoich ulubionych sklepach. Użytkownik może także przenieść się bezpośrednio z aplikacji bankowej do wybranego sklepu i użyć przypisanego do Okazji kodu rabatowego. Co istotne, klienci Banku Pekao mogą skorzystać ze zniżki, jeśli płatność za zakupy zostanie dokonana kartą wydaną przez Pekao, przelewem w serwisie Pekao24, mobilnie w aplikacji PeoPay bądź BLIKiem.

- Konsekwentnie rozwijamy naszą ofertę i aplikację PeoPay. Okazje z Żubrem to kolejna bardzo atrakcyjna usługa –  interesujący i szeroki program rabatowy. Dzięki tej platformie nasi klienci mogą korzystać ze zniżek sięgających nawet kilkudziesięciu procent w najbardziej znanych markach. Jestem przekonany, że program przyniesie klientom satysfakcję i wspomoże w codziennym  oszczędzaniu – mówi Remigiusz Hołdys, dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej i Produktów Oszczędnościowych w Banku Pekao S.A.

Nowa usługa Pekao jest dostępna m.in. w PeoPay – jednej z najlepiej ocenianych aplikacji bankowych, która została zainstalowana już 4 miliony razy. Intuicyjna aplikacja mobilna zawiera szereg funkcjonalności, m.in. możliwość personalizacji tła, widżetów i skrótów, jak również daje dostęp do szerokiej gamy produktów i usług bankowych oraz dodatkowych, w tym Okazji z Żubrem. Ponadto, aby skorzystać z kodów rabatowych w znanych markach należy mieć otwarte Konto Przekorzystne, które można założyć mobilnie na selfie.

- Klienci chcą, żeby aplikacje bankowe były intuicyjne i przejrzyste, a równocześnie pojawiały się w nich kolejne pozabankowe usługi i produkty. Z tego powodu, w aplikacji PeoPay, z jednej strony rozwijamy możliwości personalizacji, czyli dopasowania aplikacji do indywidualnych potrzeb, a z drugiej poszerzamy zakres usług dodanych związanych np. z transportem w postaci m.in. widoku biletu komunikacji miejskiej, także offline na ekranie logowania. Udostępnione Okazje z Żubrem to kolejny krok w poszerzaniu oferty takiego typu usług w bankowości elektronicznej Banku Pekao. Zależy nam, żeby nasi klienci mogli nie tylko szybko i bezpiecznie płacić za swoje zakupy online ale także oszczędzać dzięki kodom rabatowym, które znajdą w programie – podkreśla Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao S.A.

Więcej informacji o programie Okazje z Żubrem można znaleźć na stronie.


  1. Raport Quarterly Business Review z marca 2024 roku, wykonany na zlecenie Mastercard.
  2. Badanie „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” wykonane przez agencję badawczą SW Research

Źródło: Pekao

Nowe wizerunki kart Ekstraklasy dla klientów PKO Banku Polskiego

Nowe wizerunki kart Ekstraklasy dla klientów PKO Banku Polskiego

  • Klienci PKO Banku Polskiego i kibice wybranych klubów Ekstraklasy od sierpnia mogą posługiwać się nowymi kartami płatniczymi z wizerunkami swoich ulubionych drużyn. 

  • Do galerii kart dołączają wizerunki beniaminków w obecnym sezonie PKO Bank Polski Ekstraklasy.

  • Nowy wizerunek kart zaproponowała też Jagiellonia Białystok z okazji zdobycia Mistrzostwa Polski w poprzednim sezonie.

Od sierpnia kibice klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy i klienci banku mogą posługiwać się nowymi kartami płatniczymi z herbami klubów piłkarskich. Po raz pierwszy pojawiły się karty dla kibiców Motoru Lublin i GKS-u Katowice, których kluby kolejno po 32 i 19 latach powróciły do najwyższych rozgrywek piłkarskich w Polsce. Po roku nieobecności wraca również karta dla kibiców Lechii Gdańsk - to trzeci z beniaminków sezonu 2024/2025 PKO Bank Polski Ekstraklasy. Dla kibiców drużyny z Białegostoku bank wprowadził do swojej oferty nowy, mistrzowski wizerunek.

PKO Bank Polski, jako partner tytularny rozgrywek Ekstraklasy, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom kibiców, by jeszcze mocniej angażować wszystkich interesujących się polską piłką nożną do codziennego identyfikowania się z ulubionymi klubami. W ramach współpracy banku i drużyn z Ekstraklasy, klienci mają do wyboru kartę płatniczą z wizerunkiem każdego z 18 klubów. Projekty kart przygotowane zostały przez kluby we współpracy z bankiem.
 

- Oficjalna Karta Ekstraklasy to jedyny taki produkt na rynku, który jeszcze mocniej pozwala identyfikować kibica ze swoim ukochanym klubem. To dla nas siódmy sezon zaangażowania i współpracy z najlepszą piłkarską ligą w Polsce, kolejna edycja nowych kart i wspólna promocja dla kibiców. Wybór wizerunku karty spoza standardowej oferty to dla naszych klientów – fanów piłki nożnej - dodatkowe rozwiązanie, z którego coraz chętniej korzystają. Dzięki wizerunkom klubów, karty płatnicze PKO Banku Polskiego nabierają osobistego charakteru 

- podkreśla Marek Radzikowski, wiceprezes PKO Banku Polskiego odpowiedzialny za Obszar Bankowości Detalicznej i Firm.

W tej edycji, oprócz kart beniaminków i Jagielloni Białystok, zmienione zostały wizerunki kart Cracovii oraz Pogoni Szczecin. Kolejne nowe wizerunki dla kibiców pozostałych klubów będą dostępne na początku 2025 roku, przy okazji startu rundy wiosennej rozgrywek.
Osoby, które chcą skorzystać z oferty i jednocześnie wesprzeć ulubiony klub mogą założyć nowe konto z kartą m.in. przez stronę internetową klubu. Prowizja, którą w tym przypadku wypłaca PKO Bank Polski klubom, przeznaczona jest m.in. na rozwój, rozbudowę infrastruktury, kształcenie młodych piłkarskich talentów, innowacje sportowe lub na inne działania prorozwojowe. Obecni klienci PKO Banku Polskiego mogą zmienić wizerunek kart w serwisie transakcyjnym iPKO, aplikacji mobilnej IKO lub w oddziale. Koszt nowej karty lub jej wymiana  to 14,90 zł.
 
Źródło: PKO BP

Z roku na rok rośnie liczba bezgotówkowych transakcji. W I połowie 2024 roku klienci Banku Pocztowego dokonali ich aż 24 mln - komentarz eksperta Banku Pocztowego

Z roku na rok rośnie liczba bezgotówkowych transakcji. W I połowie 2024 roku klienci Banku Pocztowego dokonali ich aż 24 mln - komentarz eksperta Banku Pocztowego

Płatności mobilne diametralnie zmieniły sposób, w jaki konsumenci dokonują codziennych transakcji. Jak podkreśla Joanna Moskalik, Dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych i Usług Płatniczych Banku Pocztowego -  wzrost zainteresowania tymi płatnościami wynika m.in. z ich wygody oraz powszechnej sieci akceptacji płatności zbliżeniowych na rynku usług finansowych. Tylko w pierwszej połowie 2024 roku klienci Banku Pocztowego dokonali blisko 3 mln płatności mobilnych, co pokazuje, jak szybko użytkownicy adaptują się do innowacyjnych rozwiązań płatniczych. Jednak, czy komfort użytkowania idzie w parze z bezpieczeństwem?

Żyjemy w czasach, w których telefon to już nie tylko narzędzie do komunikacji, a zegarek stał się czymś więcej niż przedmiotem wskazującym godzinę. Inteligentne urządzenia mobilne, bo o nich mowa, poza zapewnieniem łączności ze światem zewnętrznym, pełnią coraz częściej funkcję cyfrowych portfeli, dzięki możliwości dokonywania za ich pośrednictwem płatności mobilnych. Pozwalają  szybko i wygodnie zapłacić w każdym miejscu akceptującym płatności zbliżeniowe.

Na czym polegają zbliżeniowe płatności mobilne?

Zbliżeniowe płatności mobilne to nic innego jak transakcje realizowane przy pomocy urządzenia mobilnego np. smartfonu, czy zegarka. Do ich realizacji wykorzystywana jest technologia NFC (Near Field Communications – Komunikacja Bliskiego Zasięgu). Telefony i zegarki posiadające taką funkcjonalność pełnią rolę cyfrowych portfeli. Aby móc z nich korzystać należy dodać do dedykowanej aplikacji dostawcy kartę płatniczą – bezpośrednio z jej poziomu lub przy wykorzystaniu aplikacji mobilnej Banku. Cyfrowe portfele umożliwiają stokenizowanie kilkiu kart - tokenizacja to właśnie zarejestrowanie karty płatniczej w portfelu cyfrowym. Karta płatnicza przyjmuje wtedy postać tokenu tj. wirtualnego numeru.

Czy tokenizacja karty jest bezpieczna?

To właśnie dzięki tokenizacji dane naszej karty płatniczej są bezpieczne. Żaden z portfeli cyfrowych nie przechowuje numeru karty w pamięci urządzenia. Dane te nie są również udostępniane sprzedawcom podczas realizacji płatności mobilnej. Do tych celów używany jest jedynie wirtualny numer karty czyli token. Żadne złośliwe oprogramowanie, czy wirus nie będzie zatem w stanie przechwycić danych naszej karty. Dzięki prezentowaniu numeru karty w formie niejawnej, dodatkowo maskowanej, osoba nieuprawniona nie jest w stanie go pozyskać, ani podejrzeć. To samo tyczy się pozostałych danych karty - daty jej ważności oraz kod CVC. Ważnym aspektem stanowiącym o bezpieczeństwie tego rozwiązania jest również metoda uwierzytelnienia transakcji. Do realizacji większości płatności mobilnych PIN do karty nie jest wykorzystywany (wymagany przy zbliżeniowych wypłatach gotówki z bankomatu), zastępuje go metoda uwierzytelnienia stosowana na urządzeniu mobilnym. Minimalizowane jest więc ryzyko przechwycenia również kodu PIN przy jednoczesnym odpowiednim zabezpieczeniu możliwości dokonania mobilnej transakcji zbliżeniowej.  Sposób potwierdzenia płatności dokonanej przy użyciu portfela cyfrowego zależy od jego dostawcy: dla Google Pay w urządzeniach z systemem Android jest to kod, odcisk palca (Touch ID) lub skan twarzy (Face ID), dla Apple Pay w urządzeniach z systemem iOS jest to uwierzytelnienie biometryczne, takie jak odcisk palca lub skan twarzy, dla Garmin Pay w zegarkach marki Garmin jest to czterocyfrowy kod zabezpieczający. Kod ten jest wymagany, jeśli poprawny kod nie został wprowadzany przez dłuższy czas niż 24 godziny poprzedzające transakcję lub gdy zegarek został zdjęty z nadgarstka i doszło do przerwania funkcji monitorowania tętna, a dla Xiaomi Pay w urządzeniach marki Xiaomi jest to sześciocyfrowy kod zabezpieczający, który należy wprowadzić raz na 24 godziny lub po zdjęciu opaski/zegarka Xiaomi.

Dzięki tokenowi – wirtualnej postaci naszej karty płatniczej w portfelu cyfrowym, w przypadku kradzieży lub zagubienia urządzenia nie ma potrzeby zastrzegania plastikowego odpowiednika, wystarczy kontakt z infolinią Banku w celu prewencyjnego zastrzeżenia samego tokenu bez konieczności wymiany karty.

O autorce: Joanna Moskalik, Dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych i Usług Płatniczych Banku Pocztowego. Menadżer z ponad 20- letnim doświadczeniem w bankowości, ekspert w zakresie produktów detalicznych (karty, konta, depozyty), obsługi klientów oraz zarządzania procesami. 

Źródło: Bank Pocztowy

Finansovo.pl

Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach.

Najnowsze informacje z zakresu finansów osobistych, finansów firmowych, dostępnych promocji, aktualnych dotacji, możliwości lokowania środków, podatków, ubezpieczeń, publikowanych raportów.

Napisz do nas: finansovo@finansovo.pl

Reklama

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.