Promocje

Aromma.pl - Świece sojowe tworzone z pasją
VeloBank rozdaje kody do Legimi – dla klientów i ich bliskich

VeloBank rozdaje kody do Legimi – dla klientów i ich bliskich

VeloBank, partner Fundacji Powszechnego Czytania, promuje czytelnictwo. Pracownicy mają do dyspozycji przestrzeń do odpoczynku, gdzie mogą z książką zrelaksować się od pracy, a wszyscy klienci otrzymają kod do Legimi. I to nie jeden kod, a dwa – dla użytkownika banku i bliskiej mu osoby.

Ile książek czytasz w ciągu roku? Okazuje się, że 43% Polaków na tak podstawione pytanie odpowiada, że w 2023 roku przeczytało co najmniej jedną książkę, wynika z danych Biblioteki Narodowej[1]. Klienci VeloBanku będą mogli teraz poprawić swoje statystyki czytelnictwa sięgając po jedną z książek z kolekcji Legimi, przygotowanej z myślą o klientkach i klientach banku.

Kody do Legimi otrzymują wszyscy klienci VeloBanku – jeden dla nich i jeden dla bliskiej osoby. – Czytanie to świetna przygoda, do której chcemy zachęcić wszystkich. Dzielimy się miłością do książek z naszymi pracownikami. Przygotowaliśmy dla nich przestrzeń, w której w komfortowych warunkach mogą odpocząć, wziąć do ręki ulubioną książkę i złapać oddech między kolejnymi zadaniami. To dla nas jeden z elementów employer brandingu, ale myślimy też o klientach, którym rozdajemy kody do Legimi. Kod dostaje każdy, w podziękowaniu za bycie naszym klientem i aktywne korzystanie z naszych usług i to nie jeden kod, a dwa, również dla bliskiej osoby – wskazuje Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Rozdawanie kodów do Legimi wszystkim klientom to dla banku sposób na włączenie się w akcję propagującą czytelnictwo w Polsce. Na wielu poziomach i poprzez liczne programy prowadzi te działania partner banku, czyli Fundacja Powszechnego Czytania, ostatnio nagrodzona przez Bibliotekę Kongresu Stanów Zjednoczonych za efektywną pracę na rzecz grup, które z różnych powodów są zagrożone wykluczeniem. Nagrody za promocję czytelnictwa Kongresu Stanów Zjednoczonych (Library of Congress Literacy Awards) przyznawane są od dwunastu lat i wyłaniają na drodze precyzyjnej selekcji organizacje, które potrafią udowodnić, że mają na koncie nadzwyczajny udział w podnoszeniu czytelnictwa w Stanach Zjednoczonych lub na świecie.

Działania VeloBanku idealnie wpisują się w ideę upowszechnienia czytania, czyli sprawienia, by czytanie stało się przyjemnością i czynnością powszechną. Jesteśmy zachwyceni pomysłem zespołu banku na rozdawanie broszury #TataTeżCzyta pracownikom i klientom, a teraz uzupełnieniem w postaci rozesłania kodów. To idealne działania, bo pokazują, że czytanie jest częścią naszego życia, czy znajdziemy się w muzeum, czy w banku  wskazuje Maria Deskur, prezes zarządu Fundacji Powszechnego Czytania.

W Bankach Spółdzielczych SGB nadszedł czas na Młodych Wilków – 27.09.2024 r.

Wiosną tego roku Banki Spółdzielcze SGB zapewniały klientów firmowych, że są dla nich profesjonalnym i zaufanym partnerem, takim, jakiego się po prostu lubi. Teraz SGB startuje z nową kampanią. Po klientach indywidualnych, wielkiej loterii lokat i przedsiębiorcach przyszedł czas na młodych!

Nowa kampania startuje dzisiaj i potrwa do końca roku. Spot reklamowy będzie można obejrzeć  w telewizji TVN, TVP oraz TVP VOD, TVN Player i Polsat Box Go. Przekazy będą obecne także w internecie. Za produkcję odpowiada agencja reklamowa GPD, a reżyserem jest, tak jak w poprzednich latach, Łukasz Korczak.

W spocie reklamowym widzimy grupę nastolatków – młodych wilków –  w której każdy jest inny, ale łączą ich relacje, o które dbają. Widzimy ich też w różnych codziennych sytuacjach, w których korzystają ze swojego konta w SGB. Płacą telefonem, dostają przelew na telefon BLIK, sprawdzają stan konta w aplikacji, żeby zdecydować ile pieniędzy chcą wydać, płacą w internecie. Narratorem tej historii jest mama, która o tych młodych wilkach opowiada ciepło i z dumą w głosie.

Spot można obejrzeć na oficjalnym kanale SGB na YouTube: https://youtu.be/QmlV8SHhTJA

– Kampanią dla młodych pokazujemy, że cenimy i lubimy młodych ludzi. Nie udajemyże jesteśmy tacy sami jak oni – młodzi mają swoje sprawy i potrzebyMydorośliwspieramy ich i ich wybory wtedykiedy tego potrzebują – zaznacza Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku. – To zupełnie nowy przekaz w Grupie SGBale jednocześnie kontynuacja tegoo czym konsekwentnie mówimy od 3 latO tymże dobrze jest dbać o siebie nawzajemJesteśmy przy tym prawdziwijesteśmy bankamiktóre wspierają lokalne inwestycje i społeczności i działają na zasadzie wzajemności – dodaje.

Dbając o młodych, Banki Spółdzielcze SGB nie zapominają też o… dorosłych wilkach. W październiku br. wystartuje w lokalnych kinach kampania połączona z promocją dla dorosłych, przygotowana we współpracy z Mastercard. Widzowie zobaczą na ekranach spot, a po nim planszę zachęcającą do rejestracji karty w programie Mastercard Bezcenne Chwile i odbioru bonusowych punktów.

Więcej informacji na stronie takaroznica.sgb.pl

Źródło: SGB

Nowa promocja i ofensywa reklamowa Zrzeszenia BPS

Nowa promocja i ofensywa reklamowa Zrzeszenia BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS i Bank BPS nową odsłoną promocji „Pokochasz od pierwszego płacenia” przekonują klientów do płacenia telefonem. Za zakupy w kwocie minimum 100 zł kartą Mastercard dodaną do portfela elektronicznego (np. Google Pay, Apple Pay) można teraz odebrać 100 zł w programie Bezcenne Chwile w formie e-vouchera do znanych sklepów. Od początku sierpnia reklamy Zrzeszenia BPS wróciły też do telewizji klasycznej, można je też oglądać w telewizji adresowalnej i na YouTube.

 

– Druga połowa wakacji to w Zrzeszeniu BPS tradycyjnie już czas bardzo aktywny marketingowo. Po pierwsze wracamy z promocją organizowaną ekskluzywnie we współpracy z Mastercard. Obserwując trendy rynkowe wciąż widzimy duży potencjał w tokenizacji kart płatniczych, czyli dodaniu karty do cyfrowych portfeli i korzystania z mobilnych płatności. W naszej komunikacji przekonujemy klientów Banków Spółdzielczych i Banku BPS, że takie płatności są bezpieczne i wygodne, a proces dodawania karty do portfela cyfrowego łatwy i bezproblemowy. Dodatkowym motywatorem do spróbowania płatności telefonem jest nagroda: e-voucher na zakupy o wartości 100 zł. Jesteśmy przekonani, że kto raz zapłaci telefonem, ten od razu pokocha płatności mobilne. Z analizy danych transakcyjnych Mastercard wynika też, że wartość transakcji realizowanych portfelem mobilnym jest blisko o jedną trzecią wyższa niż w przypadku kart plastikowych. To pokazuje, że klienci częściej i chętniej płacą telefonem w porównaniu do swoich wcześniejszych nawyków zakupowych 

– mówi Robert Szymański, dyrektor Biura Marketingu Banku BPS.

W materiałach promocyjnych Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS i Banku BPS znalazły się nie tylko czytelne instrukcje dodawania kart płatniczych do cyfrowych portfeli, ale także szczegóły dotyczące ważnych dla klientów kwestii bezpieczeństwa, tj. zabezpieczania transakcji realizowanych telefonem, smartwatchem czy opaską generowanym losowo kodem (tokenem). Dzięki temu nikt nie pozna kodu CVC, a nawet numeru ich karty.
Aby odebrać nagrodę, wystarczy dodać swoją kartę Mastercard do wybranego portfela cyfrowego i zrobić zakupy na łączną kwotę minimum 100 zł płacąc telefonem, opaską lub zegarkiem.
Aktualnie klienci Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS i Banku BPS mogą korzystać z następujących płatności mobilnych:
  • Google Pay, w tym dawny Fitbit Pay,
  • Apple Pay,
  • Xiaomi Pay,
  • Amazfit,
  • SwatchPAY.
Nagrodę – 100 zł w postaci e-vouchera – można odebrać w programie Bezcenne© Chwile m.in. na zakupy na Allegro, w sklepach Carrefour, RTVEuroAGD, Decathlon oraz na stacjach CircleK.
Promocja „Pokochasz od pierwszego płacenia” trwa od 1 sierpnia do 30 listopada 2024 r. Regulamin znajduje się na stronie https://mojbank.pl/wtelefonie.

Reklamy Zrzeszenia BPS wracają do telewizji

 

– Po trzech miesiącach przerwy wracamy z ofensywą reklamową w telewizji – to druga część naszych aktualnych działań marketingowych. W sierpniu i wrześniu widzowie zobaczą spoty produktowe promujące Loterię Spłacamy Twój kredyt, spot wizerunkowy Łączy nas więcej niż nam się wydaje oraz billboardy sponsorskie znane już bloków reklamowych emitowanych w pierwszym kwartale tego roku. Jesteśmy obecni w głównych stacjach telewizyjnych, a także w tzw. telewizji adresowalnej i na YouTube 

– dodaje Robert Szymański.

Telewizja adresowalna to połączenie tradycyjnej telewizji (pozwalającej na linearne oglądanie programów) ze streamingiem i VOD. Dla reklamodawców adresowalna telewizja oznacza możliwość dynamicznej podmiany reklamy w zależności od charakterystyki widza. Dzięki temu kampania Banków Spółdzielczych z Grupy BPS
i Banku BPS może korzystać z geolokalizacji i personalizacji treści – klienci zobaczą w spocie nazwę banku działającego w danym regionie, a na mapie wskazane zostanie województwo. Analogiczne mechanizmy zastosowano w kampanii na YouTube, który obecnie przez rosnącą grupę oglądany jest właśnie na nowoczesnych telewizorach, może więc być traktowany jako kolejny „kanał” TV.
 
Źródło: BPS

Konto Biznes z Żubrem z premiami do 2 200 zł i Konto Oszczędnościowe Biznes na 5,5 proc. w Banku Pekao S.A.

Od września Bank Pekao S.A. oferuje mikroprzedsiębiorcom dwa zupełnie nowe rachunki: Konto Biznes z Żubrem i Konto Oszczędnościowe Biznes. Mogą oni również skorzystać z atrakcyjnych promocji powitalnych.

Już od września 2024 roku nowi klienci Banku Pekao S.A. prowadzący mikroprzedsiębiorstwo mogą skorzystać z premierowych produktów stworzonych z myślą o potrzebach małego biznesu, takich jak nowe konto firmowe Konto Biznes z Żubrem, dające między innymi możliwość założenia promocyjnego Konta Oszczędnościowego Biznes z oprocentowaniem 5,5 proc. oraz bezpłatne wypłaty BLIK z bankomatów w całej Polsce! Konto bieżące może być prowadzone za darmo po spełnieniu jednego z dwóch warunków - regularne wykonywanie płatności do ZUS lub otrzymywanie miesięcznych wpływów na konto firmowe wynoszących min. 2000 zł.

Posiadanie rachunku firmowego w Banku Pekao S.A. umożliwia także wykonywanie szeregu operacji za 0 zł, m.in: prowadzenie kont pomocniczych w 18 walutach obcych, wykonywanie przelewów krajowych przez aplikację PeoPay oraz do ZUS i Urzędu Skarbowego w Pekao24 dla firm, a także wystawianie faktur krajowych i zagranicznych na platformie księgowej lub wykonywanie pierwszych 15 przelewów krajowych bądź zagranicznych SEPA do kraju z Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Polski w serwisach PekaoBiznes24 lub Pekao24.

Z nowego Konta Biznes z Żubrem mogą skorzystać przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, spółki cywilne lub inne spółki osobowe, prowadzący księgowość uproszczoną a także wspólnoty mieszkaniowe i ich zarządcy, fundacje i stowarzyszenia (jeśli deklarują roczne przychody netto ze sprzedaży poniżej 5 mln zł), a także rolnicy indywidualni.

– Konto Biznes z Żubrem to jeszcze większe korzyści dla przedsiębiorców, dla których rachunek bankowy stanowi integralną część prowadzenia działalności gospodarczej. Aktywnym klientom umożliwiamy prowadzenie konta, korzystanie z karty debetowej wielowalutowej i wypłaty BLIK-iem z bankomatów za 0 zł. Do tego oferujemy zdalny dostęp do konta oszczędnościowego i platformy księgowej oraz finansowanie online. To wszystko sprawia, że prowadzenie firmy z Bankiem Pekao jest łatwiejsze i przyjemniejsze – mówi Radosław Twarużek, dyrektor Departamentu Klienta Biznesowego w Banku Pekao S.A.

Dla mikroprzedsiębiorców zainteresowanych Kontem Biznes z Żubrem bank przygotował promocyjną ofertę powitalną, w której można otrzymać premie do 2 200 zł. Z akcji mogą skorzystać osoby fizyczne, które prowadzą lub otworzą w okresie trwania promocji jednoosobową działalność gospodarczą, jak również osoby będące wspólnikiem spółki cywilnej lub spółki osobowej, prowadzący działalność gospodarczą w Polsce, rozliczający się za pomocą księgowości uproszczonej. Dodatkowym warunkiem jest nie posiadanie w Banku Pekao jakiegokolwiek rachunku związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej w okresie pomiędzy 1 września 2023 r. a dniem przystąpienia do promocji

Co istotne, aby wziąć udział w promocji, należy zawrzeć umowę o nowe konto firmowe z kartą debetową Mastercard. Po spełnieniu tych oraz pozostałych warunków promocji, klient może otrzymać:

300 zł za zdalne zawarcie umowy Konto Biznes z Żubrem z kartą debetową Mastercard do tego konta,

do 500 zł zwrotu za transakcje bezgotówkowe wykonane kartą debetową Mastercard (w tym płatności dokonane telefonem za pośrednictwem portfeli cyfrowych Google Pay lub Apple Pay),

do 400 zł za zawarcie umowy o terminal płatniczy banku i przyjęcie płatności na tym terminalu,

600 zł za zawarcie pierwszej umowy leasingu lub faktoringu lub umowy o kredyt/pożyczkę,

400 zł za wykonanie transakcji wymiany walut w banku pomiędzy swoimi rachunkami w banku.

Akcja trwa do 31 grudnia 2024 r.

Właściciele Konta Biznes z Żubrem mogą otworzyć także Konto Oszczędnościowe Biznes. Nowy rachunek oszczędnościowy zapewnia swobodę wpłat i wypłat bez utraty odsetek, które naliczane są dziennie i dopisywane do salda konta na koniec każdego miesiąca. Prowadzenie rachunku oraz wykonanie pierwszego w miesiącu przelewu w bankowości elektronicznej jest bezpłatne. Klient, który otworzy Konto Oszczędnościowe Biznes do 31 grudnia 2024 r. może zyskać promocyjne oprocentowanie 5,5 proc. w skali roku do salda 200 000 zł przez okres pierwszych 92 dni. Wystarczy, że jest on osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, spółkę cywilną lub osobową oraz księgowość uproszczoną, posiada Konto Biznes z Żubrem i od 180 dni nie był związany z bankiem umową konta firmowego.

Więcej informacji o Koncie Biznes z Żubrem, Koncie Oszczędnościowym Biznes oraz warunkach promocji można znaleźć na stronie: https://www.pekao.com.pl/firma.

Źródło: Pekao

Bank Pocztowy wprowadza atrakcyjne promocje. Nawet do 650 zł do zyskania przez nowych klientów zakładających ROR i korzystne oprocentowanie 6,5 % na Koncie Oszczędnościowym.

Bank Pocztowy wprowadza atrakcyjne promocje. Nawet do 650 zł do zyskania przez nowych klientów zakładających ROR i korzystne oprocentowanie 6,5 % na Koncie Oszczędnościowym.

Bank Pocztowy wprowadza dwie nowe promocje mające na celu wsparcie akwizycji Rachunków Oszczędnościowo-Rozliczeniowych (ROR). W ramach nowych ofert klienci mogą cieszyć się jednymi z najlepszych korzyści finansowych na rynku. Łączna wartość korzyści dla nowych klientów zakładających ROR może wynieść nawet do 650 zł. Ponadto posiadacze nowych ROR-ów zyskają możliwość uzyskania korzystnego oprocentowania na Koncie Oszczędnościowym. Nowe promocje będą wspierane przez kampanię marketingową z udziałem Adama Małysza, utytułowanego skoczka narciarskiego i wieloletniego ambasadora Banku Pocztowego.

Od września do listopada br. klienci zakładający nowy Rachunek Oszczędnościowo-Rozliczeniowy (ROR) w Banku Pocztowym będą mogli skorzystać z dwóch wyjątkowych promocji.

Pierwszą z nich jest uzyskanie do 250 zł za założenie ROR-u. Promocja będzie rozliczania przez Mastercard, w punktach w Programie „Bezcenne Chwile”. Do zyskania są punkty w wymiarze 8000 pkt. za konto indywidualne z kartą i 12 000 pkt. za konto wspólne z kartami. Karty oczywiście należy zarejestrować z programie Mastercard „Bezcenne Chwile”.

W drugiej Promocji „Aktywni zyskują”  Bank Pocztowy umożliwia Klientom uzyskanie  3 niezależnych od siebie nagród pieniężnych. Do 300 zł (dwa razy 150 zł) za wpływy i transakcje na ROR oraz 100 zł za założenie rachunku dla dziecka. Warunkiem udziału w promocjach jest m.in. nieposiadanie konta ROR w Banku Pocztowym w okresie od 1 stycznia 2024 roku do dnia jego założenia i wyrażenie zgód marketingowych. Warunkiem uzyskania nagród do 300 zł są  transakcje i wpływy, a w przypadku rachunku dla dziecka spełnienie dodatkowych wytycznych przez Rodzica.

To nie koniec korzyści, dodatkowo 6,5% na Koncie Oszczędnościowym

Klienci Banku Pocztowego, którzy wpłacą środki na Konto Oszczędnościowe otwarte razem z Rachunkiem Oszczędnościowo-Rozliczeniowym, będą mogli skorzystać z oprocentowania wynoszącego 6,5%. Promocją objęte zostaną środki zgromadzone na Koncie Oszczędnościowym do kwoty 20 tys. zł, przez okres trzech miesięcy od dnia założenia rachunku. Po upływie tego terminu, lub dla wyższej kwoty, zastosowane zostanie oprocentowanie standardowe.

- Wprowadzane promocje to odpowiedź na potrzeby rynku oraz oczekiwania klientów, którzy poszukują konkurencyjnych produktów bankowych. Dzięki ofercie premiującej otwarcie nowych Rachunków Oszczędnościowo-Rozliczeniowych oraz korzystnym warunkom oprocentowania na Koncie Oszczędnościowym, dajemy naszym klientom realne korzyści finansowe i narzędzia do efektywnego zarządzania swoimi oszczędnościami. Wierzymy, że te propozycje, wsparte silną kampanią marketingową, pozwolą nam nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale również wzmocnić naszą pozycję na rynku jako banku oferującego nowoczesne i korzystne rozwiązania finansowe  – komentuje Aleksandra Rulewska, Z-ca Dyrektora Departamentu Produktów Detalicznych i Usług Płatniczych Banku Pocztowego.

Wprowadzenie nowych promocji będzie wspierane przez kampanię marketingową z udziałem Adama Małysza, wieloletniego ambasadora Banku Pocztowego. Bank Pocztowy liczy tym samym na zwiększenie zainteresowania ofertą i pozyskanie nowych klientów.

Więcej informacji na temat wprowadzonych promocji można znaleźć na stronie internetowej Banku Pocztowego Wróć na pocztowy.pl.

Źródło: Bank Pocztowy

Finansovo.pl

Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach.

Najnowsze informacje z zakresu finansów osobistych, finansów firmowych, dostępnych promocji, aktualnych dotacji, możliwości lokowania środków, podatków, ubezpieczeń, publikowanych raportów.

Napisz do nas: finansovo@finansovo.pl

Reklama

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.