Polecamy

Walutomat.pl - nowe waluty na 12 urodziny

Walutomat, najstarszy społecznościowy serwis wymiany walut, obchodzi w listopadzie 12. urodziny. Z tej okazji zapowiedział dla swoich klientów nowości produktowe, m.in. uruchomienie wymiany nowych walut w serwisie.

Walutomat rozszerza swoją ofertę walutową o cztery nowe waluty. Już od 1 grudnia klienci Walutomatu będą mogli wymienić, oprócz EUR, USD, GBP i CHF, także korony: norweską (NOK), duńską (DKK), szwedzką (SEK) i czeską (CZK). 

- Widzimy zapotrzebowanie klientów na te waluty, dlatego wychodzimy im naprzeciw. Warto jednak przy okazji wspomnieć, że partnerzy, zintegrowani z nami przez Otwarte API, już teraz mają możliwość wymiany nawet 20 walut i chętnie z tej możliwości korzystają - mówi Maciej Przygórzewski, kierownik Działu Operacyjnego Currency One, operatora serwisu Walutomat.

Z okazji 12 urodzin Walutomat zapowiada wkrótce kolejne nowości produktowe. Organizuje także konkurs dla klientów, zachęcający do korzystania z wirtualnego Portfela w serwisie. Nagrodami jest 100 x 100 koron norweskich, które zwycięzcy będą mieli do wykorzystania w Portfelu Walutomatu. Serwis uruchamia także kampanię promocyjną dla nowych klientów.

Walutomat, w ciągu 12 lat istnienia znalazł zaufanie 450 000 klientów. Udostępnia nie tylko korzystne kursy walut, ale także wygodne metody wpłat, tanie przelewy zagraniczne do 50 krajów, jak również natychmiastowe przelewy w euro SEPA i SEPA Instant oraz Open API dla biznesu. 

Źródło: Walutomat.pl

 

Toyota Bank - Nawet 150 zł premii za założenie Lokat

Toyota Bank Polska startuje z najnowszą akcją promocyjną „Lokaty z premią”. Klienci którzy posiadają aktywne konto w Banku oraz założą Lokatę Sprint na 200 dni lub Lokatę Plus na 12 miesięcy, mogą otrzymać premię pieniężną w wysokości nawet 150 zł. Z akcji można skorzystać do 9 stycznia 2022 roku.

„Lokaty z premią” to nowa akcja promocyjna Toyota Bank Polska, która wystartowała 23 listopada 2021 roku. Bank regularnie docenia w ten sposób swoich obecnych klientów, do których skierowana jest akcja.

Do akcji mogą przystąpić klienci, którzy posiadają dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Toyota Bank oraz dokonają rejestracji swojego uczestnictwa przy pomocy formularza dostępnego na stronie: https://www.toyotabank.pl/lokaty-z-premia#formularz. Następnie należy założyć wybrane lokaty na kwotę określoną w Regulaminie Akcji. Założenie lokat powinno zwiększyć saldo depozytów posiadanych przez Klienta w Banku. Wysokość premii z tytułu założenia Lokat uzależniona jest od wybranych depozytów.

Klienci którzy założą Lokatę Plus na 12 mc-y na minimum 5 000 zł, mogą otrzymać premię w wysokości 50 zł. Osoby zakładające Lokatę Sprint na 200 dni na min. 10 000 zł, otrzymają 100 zł premii. Z kolei w przypadku założenia dwóch wymienionych wcześniej lokat, można liczyć na premię w wysokości 150 zł. Uzyskanie bonusów pieniężnych wiąże się także z utrzymaniem zwiększonego salda depozytów posiadanych na wszystkich kontach i lokatach w Banku przez okres wskazany w Regulaminie Akcji.

- Budowanie relacji z Klientami, a potem dbanie o nie, jest dla nas kluczowe. Nowa akcja promocyjna to kolejne działanie będące właśnie ukłonem w stronę naszych lojalnych i aktywnych Klientów. Reagując na decyzję RPP dot. stóp procentowych, wprowadziliśmy do oferty nową Lokatę Sprint na 200 dni z oprocentowaniem 1,30%, natomiast teraz startujemy z akcją promocyjną, która pozwoli Klientom na jeszcze większy zysk ze zdeponowanych środków poprzez dodatkową premie pieniężną - mówi Piotr Marszewski, Koordynator ds. Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.

Na dodatkowe profity i udogodnienia mogą liczyć klienci, którzy budują z Toyota Bank aktywną relację, która umożliwia stosunkowo szybki i gwarantowany zysk w postaci odsetek z założonych lokat i dodatkowych premii pieniężnych. Mogą także dodatkowo zwiększać przychody np. korzystając ze stałej promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo”. Pozwala ona kierowcom aut wszystkich marek uzyskać co miesiąc zwrot pieniężny za transakcje paliwowe.

Szczegóły dotyczące Akcji oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod adresem: 
https://www.toyotabank.pl/lokaty-z-premia

Źródło: Toyota Bank

 

Millennium - Cyfrowa hipoteka. Umożliwienie przekazywania polis ubezpieczeniowych online

W kolejnym etapie cyfryzacji hipotek Bank Millennium uruchomił możliwość przekazywania zewnętrznych polis ubezpieczeniowych w aplikacji mobilnej i serwisie internetowym Millenet. Bank udostępnia ją stopniowo kolejnym grupom klientów.

 

Usługa skierowana jest do kredytobiorców posiadających kredyt hipoteczny w Banku Millennium, którzy zawarli ubezpieczenie w innej instytucji. Oprócz możliwości załączenia skanu polisy, pozwala ona również na przekazanie potwierdzenia płatności składki, a w przypadku opłacenia jej z konta w Banku Millennium, wskazania płatności bezpośrednio w historii rachunku. W aplikacji mobilnej klient może wybrać obraz dokumentu wprost z galerii w telefonie, a wkrótce będzie miał możliwość zrobienia zdjęcia dokumentu bezpośrednio w aplikacji.

- Projektując kolejne rozwiązania w zakresie hipotek, patrzymy na cały proces oczami klientów, dla których zaciągnięcie kredytu hipotecznego jest jednym z trudniejszych momentów w życiu. Wszystko powinno przebiegać płynnie i transparentnie, dlatego zapewniamy klientom wsparcie na każdym etapie. Zarówno kiedy starają się o kredyt, ale też później, kiedy mogą wygodnie nim zarządzać w telefonie czy komputerze. Zależy nam, żeby klient nie musiał z każdym dokumentem przychodzić do banku, ale mógł te sprawy załatwić zdalnie. Jednocześnie priorytetem jest dla nas zapewnienie jak najlepszego doświadczenia w korzystaniu z usług banku, w każdym z kanałów dostępu, dlatego tak duży nacisk kładziemy na omni-kanałowość - mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Bank stworzył specjalną sekcję w bankowości elektronicznej, w której klienci mogą sprawdzać status warunków dotyczących ubezpieczeń, zarówno swoich, jak i pozostałych kredytobiorców. Sekcja zawiera takie szczegóły jak numer polisy, data ważności polisy, status przekazanego dokumentu (wymagany do wysłania, w trakcie weryfikacji, zaakceptowany, odrzucony, przeterminowany).

Bank przypomni też klientowi o konieczności przesłania dokumentu do określonej daty, o upłynięciu tej daty, poinformuje o akceptacji czy odrzuceniu dokumentu, ze wskazaniem powodu odrzucenia, również jeśli dokument został dostarczony inną drogą np. w oddziale. Informację przekaże za pośrednictwem SMS, wiadomości PUSH w aplikacji i na stronie głównej, po zalogowaniu do aplikacji oraz Millenetu.

- Możliwość przekazywania do banku polisy ubezpieczeniowej, bez konieczności wizyty w oddziale, to kolejny krok w naszych działaniach, zmierzających do digitalizacji hipoteki. Kredyt hipoteczny zwykle jest z nami przez wiele lat. Zatem digitalizacja dotyczy nie tylko samego momentu jego zaciągania, ale i późniejszej obsługi. Dążymy do tego, aby ta obsługa była dla klienta jak najłatwiejsza. W planach mamy oczywiście udostępnienie kolejnych opcji online - mówi Anna Meunier, Kierująca Wydziałem Kredytów Hipotecznych w Banku Millennium.

W ramach cyfrowej hipoteki Bank Millennium umożliwia również:

  • podpisanie wniosku o kredyt hipoteczny za pomocą kodu SMS;
  • wygodne śledzenie statusu tego wniosku w aplikacji mobilnej (również dla osób, które nie są klientami banku) i w serwisie internetowym Millenet. Dodatkowo osoby, które złożyły wniosek, każdorazowo otrzymają informację, gdy jego status się zmieni;
  • skorzystanie z e-operatu czyli wsparcia klienta w pozyskaniu wyceny nieruchomości.

Po zawarciu umowy o kredyt hipoteczny, w ramach obsługi online w serwisie internetowym Millenet, klienci mają możliwość:

  • zmiany dnia płatności raty,
  • wnioskowania o wakacje kredytowe
  • zlecenia wcześniejszej spłaty kredytu,
  • skrócenia okresu karencji,
  • pobrania zaświadczenia o odsetkach,

Eksperci Banku Millennium przygotowali również materiał, który jest zbiorem ważnych i praktycznych informacji, z którymi warto się zapoznać przed złożeniem wniosku o kredyt hipoteczny. Osoby zainteresowane kredytem hipotecznym znajdą w nim - w bardzo przystępnej formie informacje m.in. na temat rodzaju rat oraz znaczenia okresu kredytowania, jak również ryzyka związanego z kredytem hipotecznym. Materiał i więcej informacji na temat oferty banku znajduje się na stronie: www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/kredyty-hipoteczne/kredyt-hipoteczny.

Źródło: Millennium Bank

 

ING - Szybkie przelewy zagraniczne SWIFT GPI w ING

ING Bank Śląski udostępnił klientom korporacyjnym i strategicznym przelewy SWIFT Global Payments Innovation (GPI), które umożliwiają przesyłanie pieniędzy między bankami w różnych krajach w krótkim czasie. To udogodnienie dla firm pozwala na kontrolowanie zagranicznych płatności na bieżąco, w tym uzyskanie informacji o dokładnej dacie i godzinie zaksięgowania środków na rachunku odbiorcy.

Nowy typ przelewu zagranicznego - SWIFT GPI to nowoczesne rozwiązanie do realizacji przelewów walutowych, które zwiększa szybkość i transparentność płatności międzynarodowych. Funkcjonalność GPI daje uczestnikom inicjatywy natychmiastowy dostęp do informacji o rozliczeniach, a tym samym pełną przejrzystość opłat, prowizji oraz kursów walutowych zastosowanych przez banki pośredniczące.

ING konsekwentnie wspiera rozwój firm nie tylko w Polsce, ale również na rynkach międzynarodowych. Jako jeden z nielicznych banków oferujemy przelewy w trybie SWIFT GPI we wszystkich walutach. W szczegółach wykonanego przelewu klienci mogą sprawdzić czy i kiedy transakcja została zaksięgowana u kontrahenta, a jeśli została odrzucona – to z jakiego powodu. Transakcje w trybie GPI i informacje o statusie księgowania nie generują dodatkowych kosztów dla klienta – powiedziała Izabela Całusińska, Dyrektor odpowiedzialna za Cash Management w ING Banku Śląskim. Ponadto, pracujemy nad tym, by udostępnić naszym klientom możliwość śledzenia transakcji w bankowości elektronicznej czasie rzeczywistym – dodała I. Całusińska.

Usługa ta nie wymaga dodatkowej aktywacji.

Więcej informacji: www.ing.pl/przedsiebiorstwa-i-jst/karty-platnosci/przelewy#2=2

 

Źródło: ING Bank Śląski

 

Santander - Black Week 2021 – nie czekaj, oszczędzaj na zakupach

Koniec listopada to czas wyjątkowych wyprzedaży i rabatów. Jednak, aby rzeczywiście oszczędzić na zakupach w Czarny Piątek, warto też zachować rozsądek i bezpieczeństwo. Santander Bank Polska przygotował zarówno ofertę, jak i krótkie porady, które pozwolą dobrze wykorzystać ten czas.

Black Friday, a nawet Black Week to dni, na które szykują się sprzedawcy detaliczni. Możemy wtedy kupić produkty z rabatami, które nie są dostępne w żadnym innym momencie roku. Santander Bank Polska także przygotował ofertę dla swoich klientów – Santander.pl/black-week

Od 23 listopada na stronie www.santander.pl/black-week klienci znajdą wyjątkowe oferty: kredytu gotówkowego online (RRSO: 9,37%), zwroty za zakupy kartami kredytowymi, atrakcyjne kursy wymiany walut czy rabaty przygotowane specjalnie na tę okazję przez sklepy partnerskie. Klienci dodatkowo mogą w promocji skorzystać z darmowego wsparcia ekspertów od cyberbezpieczeństwa 24/7.  

– Black Week to dobry moment, aby spełnić swoje potrzeby lub zacząć myśleć o zakupach prezentów świątecznych. Najważniejsze, aby świadomie korzystać z okazji i promocji. Dodatkowo warto przyjrzeć się takim ofertom jak zwroty za zakupy czy atrakcyjna wymiana walut, które zwiększą wysokość zaoszczędzonej na zakupach kwoty – mówi Łukasz Purzycki, dyrektor Departamentu E-Commerce i Komunikacji z Klientem Detalicznym w Santander Bank Polska.

Jak się przygotować do Black Week, żeby nie wydać za dużo?

Eksperci Santander Bank Polska radzą, aby przygotować się przed szaleństwem wyprzedaży. Pierwszym krokiem jest określenie swoich potrzeb. To pozwoli uniknąć impulsywnych i nieprzemyślanych zakupów. Warto wcześniej sprawdzić, jakie są regularne ceny produktów. Niestety Black Week to także czas zwiększonej aktywności przestępców, którzy kradną dane. Dlatego zanim zdecydujemy się podać dane potrzebne do płatności, powinniśmy zweryfikować wiarygodność sklepu - tutaj z pomocą mogą przyjść eksperci od cyberbezpieczeństwa z usługą CyberRescue

Zadbaj o swoje bezpieczeństwo

Pomoc w weryfikacji witryn i sklepów z płatnościami online to jedna z wielu możliwości, z których mogą skorzystać klienci Santander Bank Polska. W ramach specjalnej oferty przygotowanej na Black Week do końca 2021 roku mogą skorzystać z „Pakietu bezpieczeństwa w sieci” CyberRescue bez żadnych dodatkowych opłat. Klienci otrzymają profesjonalne wsparcie ekspertów w świecie online, między innymi w zakresie włamania na skrzynkę e-mail, przejęcia konta na portalach społecznościowych czy wyłudzenia kredytu na dane klienta. Włączając usługę, klienci mogą liczyć na wsparcie w bezpieczniejszym korzystaniu z internetu przez 12 miesięcy.

Promocje dostępne tylko dla klientów Santander Bank Polska

Klienci Santander Bank Polska mogą do 30 listopada br. skorzystać z oferty kredytu gotówkowego od 500 do nawet 40 000 zł bez prowizji (RRSO: 9,37%). Promocja jest dostępna w Santander internet lub aplikacji Santander mobile. Ofertę można znaleźć w zakładce „Oferta banku” po zbadaniu indywidualnej zdolności kredytowej każdego klienta. Decyzja kredytowa jest przyznawana szybko. Pieniądze mogą trafić na konto nawet w ciągu 60 sekund od złożenia wniosku.

Kolejną ofertą jest „Premia do 100 zł za zakupy w Black Weekend”, czyli zwrot 1% za płatności dowolną kartą kredytową Santander Bank Polska, maksymalnie 100 zł. Klienci mogą skorzystać z tej promocji od 26 do 29 listopada br.

Dla osób szukających okazji w zagranicznych sklepach Santander Bank Polska przygotował także atrakcyjną ofertę wymiany walut w Kantorze - do 5 grudnia. Promocję można aktywować w Kantorze Santander. Należy wybierać walutę i stronę wymiany, a  w polu „Kod rabatowy” wystarczy wpisać BLACK, a następnie kliknąć „Aktywuj”.

Dla promocji kredytu gotówkowego udzielonego za pośrednictwem usług Santander internet/ aplikacji Santander mobile Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 9,37%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów): 17 800,00 zł, całkowita kwota do zapłaty: 21 403,81 zł, oprocentowanie zmienne w skali roku: 8,99% (stanowi sumę wartości stopy referencyjnej NBP, która od dnia 4.11.2021 r. wynosi 1,25% i marży banku w wysokości 7,74 p.p.), całkowity koszt kredytu: 3 603,81 zł (w tym: prowizja 0,00 zł, odsetki 3 603,81 zł), umowa zawarta na okres 50 miesięcy, 49 miesięcznych rat równych w wysokości 428,15 zł, ostatnia rata w wysokości 424,46 zł. Kalkulacja na dzień 23.11.2021 r. na reprezentatywnym przykładzie.

Promocja „Premia do 100 zł za zakupy w Black Weekend” trwa od 26 do 29 listopada 2021 r. Organizatorem promocji jest Santander Bank Polska S.A. Regulamin tej promocji udostępniamy na naszej stronie internetowej. Promocja „Black Week - kredyt gotówkowy online z ubezpieczeniem i prowizją 0%” trwa od 23 do 30 listopada 2021 r., a organizatorem oferty specjalnej jest Santander Bank Polska S.A. RRSO to Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania. Regulamin oferty dostępny jest w placówkach Banku oraz na stronie internetowej. Decyzję kredytową i warunki kredytu uzależniamy od wyniku indywidualnego badania zdolności kredytowej oraz oceny ryzyka kredytowego. Oferta specjalna „Kantor Santander w Black Week”, która trwa od 23 listopada do 5 grudnia 2021. Organizatorem tej oferty jest nasz bank. Dostęp do Kantoru Santander mają wszyscy klienci, z usługą Santander online. Do wymiany waluty potrzebne są konta walutowe prowadzone w wymienianych walutach. Promocja „Pakiet bezpieczeństwa w sieci” trwa do 31 grudnia 2021 r. Organizatorem promocji jest CyberRescue Sp. z o.o. Regulamin promocji udostępniamy na santander.pl/asystentwsieci.

Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na santander.pl/PAD oraz w naszych placówkach. Z oferty produktów kredytowych mogą skorzystać osoby, które spełnią wymagane przez bank warunki oceny zdolności kredytowej. Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w placówkach banku oraz na santander.pl. Opłata za połączenie z Infolinią jest zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 9.11.2021 r.

Źródło: Santander Bank Polska