Polecamy

Pocztowy - „Kredyt na raz”

Bank Pocztowy startuje z kampanią marketingową „Kredyt na raz”. W ramach oferty klienci mogą w trakcie jednej wizyty w placówce Banku, bądź Poczty Polskiej, uzyskać bez prowizji nawet 4 500 złotych i przeznaczyć je na dowolny cel. „Kredyt na raz” promowany będzie przez utytułowanego sportowca, a od kilku lat Ambasadora Banku Pocztowego -  Adama Małysza.

Działania marketingowe w ramach kampanii „Kredyt na raz” realizowane będą w mediach, oraz online. Spot reklamowy emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach radiowych, m.in. Radiu Zet, RFM oraz w niemal 80 rozgłośniach lokalnych. Wsparciem dla kampanii radiowej będą działania prowadzone w internecie, obejmujące między innymi reklamy w przeglądarce Google oraz Google Display Network, a także promocję na portalu społecznościowym Facebook.

- Koniec wakacji to okres większych wydatków – nie tylko tych związanych z powrotem dzieci do szkoły, ale też innych, jak odkładany czy spóźniony urlop, czy drobne remonty przed zimą. Na wszystkie te potrzeby można wykorzystać środki pozyskane w ramach gotówkowego Kredytu na raz”. Stąd nasza decyzja o promowaniu tego rozwiązania właśnie teraz. Kampanię reklamową, tak jak poprzednie, będzie wspierał swoim wizerunkiem Adam Małysz, który jest ambasadorem Banku Pocztowego – mówi Mariusz Gorzeń, szef marketingu Banku Pocztowego.

Za produkcję spotu radiowego odpowiedzialna była agencja „Grandes Kochonos”, a planowaniem oraz zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy „Effective Media Solutions”.

W ramach oferty „Kredyt na raz” w Banku Pocztowym klienci indywidualni mogą uzyskać do 4 500 złotych z przeznaczeniem na dowolny cel. Środki, w ramach tej oferty  bez prowizji, przyznawane są w oparciu o oświadczenie o wysokości i źródle dochodu. Decyzja kredytowa zapada nawet w dniu złożenia wniosku kredytowego, a środki wypłacone mogą zostać  przelewem na konto lub gotówką w placówce Banku bądź Poczty Polskiej.

Więcej informacji o ofercie znaleźć można tutaj: https://www.pocztowy.pl/indywidualni/kredyt-gotowkowy/Kredyt-na-raz/

Źródło: Bank Pocztowy

 

Pekao - Klienci Biura Maklerskiego mogą wziąć udział w programie lojalnościowym dla akcjonariuszy PZU

Klienci Biura Maklerskiego Pekao będą mogli wziąć udział w programie lojalnościowym PZU dla inwestorów indywidualnych. Po spełnieniu określonych warunków akcjonariusze ubezpieczyciela mogą liczyć na nawet 20 proc. zniżki na ubezpieczenie auta, domu czy podróży.

Dostęp do podstawowych benefitów jest możliwy od progu 100 akcji PZU (według stanu weryfikacji na pierwszy i piętnasty dzień miesiąca). 

Grono inwestorów indywidualnych PZU stale rośnie. Na koniec 2020 roku ich udział w akcjonariacie wynosił już 8,5 proc. By docenić naszych inwestorów uruchamiamy program lojalnościowy mocno związany z elementem kapitałowym i obecnością PZU na giełdzie. W pierwszej edycji przygotowaliśmy dla uczestników zniżki na nasze flagowe produkty w obszarze majątkowym. W kolejnych będziemy chcieli rozszerzać program o kolejne rozwiązania, które oferujemy w ramach Grupy. Program Moje Akcje PZU, który dziś oddajemy naszym akcjonariuszom, zbudowaliśmy bazując na ich opinii i potrzebach, jednocześnie zostawiając miejsce dla dalszego rozwoju – mówi dr hab. Beata Kozłowska-Chyła, prezes PZU.

Cieszymy się, że razem z PZU, które jest naszym strategicznym, wiodącym akcjonariuszem i jednocześnie ważnym partnerem biznesowym, możemy wziąć udział w tym ciekawym przedsięwzięciu. Klienci Biura Maklerskiego Pekao, którzy posiadają akcje PZU nie tylko są współwłaścicielami jednej z największych polskich firm, ale mogą zyskać też dodatkowe korzyści i dostęp do specjalistycznej wiedzy. To cenna inicjatywa, która służy rozwojowi polskiego rynku kapitałowego i wzmacnia społeczność indywidualnych inwestorów – mówi Leszek Skiba, prezes Banku Pekao.

Premiowane będzie zarówno samo przystąpienie, jak i staż w programie.  Po spełnieniu warunków uczestnictwa, akcjonariusze będą mogli kupić ubezpieczenia z rabatem 10 proc., a po roku uczestnictwa – aż 20 proc. taniej. Zniżki obejmują ubezpieczenie PZU Auto: AC, OC, NNW Max, ubezpieczenie PZU Gospodarstwo Rolne: Budynki Obowiązkowe, OC Obowiązkowe Rolnika, Mienie, NNW, ubezpieczenie PZU Dom, ubezpieczenie PZU NNW oraz ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer.

Udział w programie Moje Akcje PZU to także dodatkowe korzyści, m.in. bezpłatne roczne członkostwo w Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych (pakiet podstawowy) lub 50 proc. zniżki na roczne członkostwo rozszerzone. W ramach członkostwa uczestnicy programu dostają dostęp do specjalistycznej bazy wiedzy, webinariów i szkoleń.

- Wyszliśmy naprzeciw celom zapisanym w Strategii Rozwoju Rynku Kapitałowego dotyczącym popularyzacji rynku kapitałowego wśród inwestorów indywidualnych. To pierwszy w Polsce program podmiotu finansowego, jakim jest PZU SA. Jesteśmy dumni, że PZU realizuje go we współpracy z nami. Mamy też nadzieję na szeroką jego popularyzację. Wierzymy, że spotka się on z dużym zainteresowaniem akcjonariuszy PZU, w tym klientów Banku Pekao – mówi Jarosław Fuchs, wiceprezes Banku Pekao.

Źródło: Pekao S.A.

 

PKO BP - Wniosek o kredyt hipoteczny on-line

  • PKO Bank Polski umożliwia zdalne składanie wniosku o kredyt hipoteczny w serwisie transakcyjnym.
     
  • Wszystkie formalności klient załatwi teraz on-line - wypełni wniosek i dołączy do niego wymagane dokumenty, a w oddziale pojawi się tylko raz, aby podpisać umowę kredytową.
     
  • Klient ma zapewnione wsparcie doradcy na każdym etapie procesu.
     

PKO Bank Polski umożliwia zdalne składanie wniosku o kredyt hipoteczny w serwisie transakcyjnym. Wszystkie formalności klient załatwi teraz on-line - wypełni wniosek i dołączy do niego wymagane dokumenty, a w oddziale pojawi się tylko raz, aby podpisać umowę kredytową. Na każdym etapie może korzystać ze wsparcia doradcy.

- PKO Bank Polski udostępnił klientom całkowicie zdalną obsługę wniosku kredytowego, począwszy od otrzymania informacji o kredycie i spersonalizowanej oferty aż do złożenia wniosku o kredyt wraz z niezbędnymi dokumentami w serwisie transakcyjnym. Teraz każda osoba zainteresowana kredytem hipotecznym bez wychodzenia z domu, kontaktując się również zdalnie z doradcą hipotecznym, może uzyskać szczegółowe informacje o ofercie i warunkach kredytu hipotecznego, jak również wypełnić zdalnie wniosek o jego udzielenie. Wizyty w oddziale ograniczamy wyłącznie do jednego spotkania, podczas którego klient podpisuje umowę - mówi Lucyna Kopińska, dyrektor Departamentu Produktów Bankowości Hipotecznej.

Pierwszym krokiem jest spotkanie klienta z doradcą. Spotkanie w wybranym terminie i formule (w oddziale lub zdalnie poprzez wideorozmowę), można umówić online na stronie www.pkobp.pl/doradcaonline. Podczas takiej rozmowy klient otrzymuje formularz informacyjny wraz z ofertą na zmienną stopę procentową i z okresowo stałą stopą procentową oraz listę dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku. W przypadku spotkania online dokumenty te przesyłane są e-mailem. Obie oferty dostępne są również w serwisie transakcyjnym. Wybierając jedną z nich klient może rozpocząć rejestrację wniosku w serwisie. Część informacji jest uzupełniana automatycznie. Klient weryfikuje czy dane są poprawne, wypełnia brakujące informacje oraz dołącza wymagane pliki z dokumentami. Wystarczy zrobić im zdjęcie np. telefonem i dodać jako załącznik. Można załączyć pliki w różnych formatach. Wniosek można zapisać i wrócić do niego w dowolnym momencie, bez utraty wprowadzonych już danych.
 

- Możliwość cyfrowego wnioskowania o kredyt hipoteczny to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy coraz chętniej wybierają kanały zdalne do codziennego kontaktu z bankiem. Na każdym etapie rozpatrywania wniosku przez bank klient może sprawdzić status swojej sprawy w serwisie transakcyjnym, skontaktować się z osobistym doradcą lub uzupełnić brakujące dokumenty. Kredyt hipoteczny to produkt, który wiąże klienta i bank zazwyczaj na wiele lat, dlatego tak ważne jest, aby cały proces wnioskowania przebiegał sprawnie. Dzięki możliwości zdalnego wnioskowania klient od początku w dowolnych warunkach i dowolnym czasie może zapoznać się z ofertą przedstawianą przez bank, niepewności skonsultować z doradcą lub od ręki uzupełnić brakujące dokumenty bez konieczności kilkukrotnych wizyt w oddziale. Pozwala to znacznie skrócić czas rozpatrywania wniosku i szybciej reagować na ewentualne pytania klienta – mówi Jakub Marcinkiewicz, dyrektor Biura Hipoteki Cyfrowej.

Wniosek o kredyt hipoteczny online jest również dostępny dla osób, które nie mają konta w banku. Wystarczy, że uzyskają dostęp do serwisu transakcyjnego – w tym celu należy podpisać umowę o nadanie dostępu do serwisu. Można to zrobić zdalnie bądź w oddziale. Klientom bez konta w banku dostęp do serwisu, poza możliwością wnioskowania o kredyt hipoteczny pozwala utworzyć m.in. e-Tożsamość. Dzięki temu mogą oni załatwiać zdalnie wybrane sprawy urzędowe, korzystać z systemu e-zdrowia, wysyłać z profilem zaufanym pisma do urzędów. Ponadto dostęp do serwisu umożliwia wymianę waluty online w kantorze walutowym PKO Banku Polskiego, czy dostęp do rachunku PPK, który jest prowadzony przez PKO TFI. Klienci korzystający z e-Tożsamości mają również dostęp do usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego mSzafir, który działa jak podpis własnoręczny.
 
Korzystanie z usług banku zdalnie wspierają konsekwentnie rozwijane usługi dodatkowe w serwisie transakcyjnym. Osoby, które spłacają kredyt hipoteczny mogą już wiele spraw załatwić poprzez bankowość internetową, np. uruchomić kolejną transzę kredytu, spłacić kredyt przed terminem, zmienić rachunek do spłaty czy złożyć wniosek o zawieszenie raty. Systematycznie dodawane są kolejne dyspozycje, wnioski i zaświadczenia. Wśród wprowadzonych udogodnień jest wizja online, która pozwala na zdalne oględziny wycenianej nieruchomości, bez konieczności fizycznej wizyty rzeczoznawcy w nieruchomościPonadto, bank nie wymaga dostarczenia odpisu z księgi wieczystej – sam weryfikuje nieruchomość w Centralnej Bazie Danych Ksiąg Wieczystych.
 
Źródło: PKO BP
 
 

BGK - Konkurs dla firm z województwa lubuskiego

Innowacyjność to znak rozpoznawczy Twojej firmy? Zgłoś ją do konkursu o Gospodarczą Nagrodę Marszałka Województwa Lubuskiego. Współorganizatorem wydarzenia jest Bank Gospodarstwa Krajowego.

Celem Konkursu jest promowanie najlepszych przedsiębiorców województwa lubuskiego, postaw proinwestycyjnych oraz wyróżnienie i promocja innowacyjnych produktów, technologii oraz usług, a także innych nowoczesnych rozwiązań mogących mieć wpływ na przyspieszenie rozwoju społeczno-gospodarczego województwa lubuskiego.

Do 23 września lubuskie firmy mogą zgłaszać swoje kandydatury w czterech kategoriach: mikro-, małe, średnie i duże przedsiębiorstwa.

Na najlepsze  jednostki samorządu terytorialnego, podmioty ochrony zdrowia oraz spółki komunalne czekają wyróżnienia.

Więcej informacji, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie wydarzenia:
https://lubuskie.pl/wiadomosci/17194/gospodarcza-nagroda-marszalka----czekamy-na-zgloszenia

Źródło: BGK

 

 

SGB - Konto na selfie – nowa funkcja w aplikacji SGB Mobile

SGB-Bank SA i banki spółdzielcze SGB udostępniły użytkownikom aplikacji SGB Mobile kolejną atrakcyjną funkcjonalność. Po wprowadzeniu kontroli nad płatnościami za usługi streamingowe platform cyfrowych, a także usług Autopay oraz Garmin Active, przyszedł czas na zakładanie rachunku bankowego przy użyciu selfie.

To metoda, która zwłaszcza w okresie pandemii zyskuje niezwykłą popularność wśród klientów bankowości elektronicznej. Konto bankowe otwiera się z wykorzystaniem aplikacji – w tym przypadku SGB Mobile­ – po zaakceptowaniu określonych zgód i wykonaniu zdjęcia twarzy. Weryfikacja tożsamości następuje na podstawie biometrycznego porównania zdjęć dowodu osobistego z selfie klienta i po nagraniu kilku gestów użytkownika. Klient wypełnia wniosek i następnie akceptuje warunki umowy na prowadzenie rachunku bankowego przy pomocy kodu otrzymanego w wiadomości SMS.

Tak jak zapowiadaliśmy w strategii „Otwieramy przyszłość” – mówi Błażej Mika, wiceprezes Zarządu SGB-Banku odpowiedzialny za pion technologiczny, w tym wdrożenie wszystkich usług w aplikacji SGB Mobile – interes i potrzeby klienta są naszym najważniejszym priorytetem. Tak jak zachowanie wysokiego bezpieczeństwa i szerokiej dostępności do usług bankowych. Konto mobilne wychodzi naprzeciw obu tym wyzwaniom – jest proste w obsłudze, a jednocześnie gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa i można je założyć w dowolnym momencie oraz miejscu.

Pilotaż konta na selfie przeprowadziliśmy z sukcesem w dwóch bankach, które dziś wprowadzają produkt dla swoich klientów. Bank Spółdzielczy w Lipce oraz ESBANK Bank Spółdzielczy wprowadziły już Konto mobilne do swojej stałej oferty. Pracownikom i Zarządom obu banków należą się duże podziękowania za zaangażowanie w projekt, przetestowanie całego procesu oraz wszystkie zgłoszone uwagi i spostrzeżenia. Na uwagę zasługuje również bardzo sprawne wdrożenie formalne produktu w obu bankach. Przy wprowadzaniu innowacji takie zaangażowanie i otwartość to warunek sukcesu. Kolejne banki spółdzielcze SGB już dołączają do tej grupy.

Czy to rozwiązanie naprawdę jest bezpieczne?

Zdecydowanie tak! – potwierdza Artur Józefowski, dyrektor Biura Bankowości Mobilnej i Internetowej SGB-Banku.Wykorzystujemy zaawansowane algorytmy do porównania danych z dowodu osobistego z gestami twarzy nagranymi samodzielnie przez użytkownika. Dzięki temu skutecznie możemy zweryfikować tożsamość klienta. Bardzo ważne jest to, że zakładanie rachunku bankowego odbywa się w środowisku bezpiecznym dla użytkownika – w jego aplikacji bankowej. Niezmiernie istotne było dla nas, aby cały proces były intuicyjny i prosty dla klienta. Dzięki zastosowaniu sprawdzonych i przyjaznych rozwiązań UX’owych osiągamy ten cel. Otwarcie rachunku, wraz z wydaniem karty, dodaniem jej do cyfrowego portfela płatności mobilnych oraz aktywacją aplikacji SGB Mobile odbywa się w ciągu dosłownie kilki minut.

Konto mobilne w bankach Spółdzielczej Grupy Bankowej to między innymi:

✔ zero wizyt w banku (wszystko można załatwić w 5 minut dzięki aplikacji SGB Mobile);

✔ brak opłaty za założenie i prowadzenie konta;

✔ nowoczesna, pionowa karta płatnicza;

✔ 0 zł za przelewy krajowe standardowe w aplikacji SGB Mobile i bankowości internetowej;

✔ brak opłat za wypłaty z niemal 4 tysięcy bankomatów Spółdzielczej Sieci Bankomatów.

Jakub Pękacz, dyrektor Biura Klienta Indywidualnego i Płatności w SGB-Banku podkreśla, że włączając do swojej oferty możliwość założenia konta z użyciem selfie, banki spółdzielcze SGB umacniają swoja pozycję w grupie najszybciej rozwijających się technologicznie banków w Polsce: – Robimy to w ekspresowym tempie, dostarczając naszym klientom najnowsze osiągnięcia ze świata informatyki i bankowości. Takie są dzisiaj wymagania rynku, takie też są potrzeby użytkowników aplikacji, którzy oczekują bezpiecznych i praktycznych rozwiązań mobilnych, chcą zakładać konta zdalnie, szybko i na bardzo dobrych warunkach. Takie jest właśnie Konto mobilne w naszej aplikacji.

Wprowadzenie funkcji zakładania konta przy użyciu selfie w aplikacji SGB Mobile nie byłoby możliwe, gdyby nie współpraca SGB-Banku ze spółkami Ailleron i IDENTT. Firma Ailleron dostarczyła kompleksowy moduł Ailleron do zdalnego procesu eKYC, wykorzystujący w zakresie weryfikacji biometrycznej i dokumentu tożsamości technologię firmy IDENTT. Wraz z kompleksowym modułem, firma Ailleron dostarczyła aplikację mobilną wraz projektem UX, którego celem nadrzędnym było połączenie intuicyjności procesu wraz z wymaganiami regulacyjnymi.

Konto na selfie to nie ostatnia nowość związana z aplikacją SGB Mobile. SGB-Bank wdroży również BLIK P2P – usługę świadczoną przez Polski Standard Płatności, uzupełniającą BLIK o kolejne możliwości. Będzie to przelew natychmiastowy działający w formule 24/7.

Na te usługi czekają klienci banków spółdzielczych SGB. Aplikacja jest rozwijana nieustannie, już teraz można zapewnić, że na wspomnianych powyżej funkcjach oferta SGB Mobile wcale się nie zakończy… Szczegóły niebawem!

Źródło: SGB